főoldal Főoldal Kapcsolat Kapcsolat Gyakran ismételt kérdésekGYIK

Kérdések, melyek akár Önbe is felmerülhetnek a csatlakozás előtt

A célunk, hogy a látogatóktól minél pontosab ajánlatkéréseket kapjanak rendezvénnyekkel kapcsolatosan. Továbbá, hogy minél gyorsabban, egyszerűbben és hatékonyan találjanak minél több megrendelőt a szolgáltatásukra!

Összefoglalva:

  • Magyarországon egyedülálló megoldással közvetítünk érdeklődőket Önnek,
  • Nem egy szokványos katalógus oldalra kérjük a regisztrációját, ahol a felhasználók a regisztrált cégek között tudnak keresni,
  • A weboldalon a látogató konkrétan meghatározza a rendezvénnyel, esküvővel kapcsolatos igényét, melyet kiközvetítünk Önnek,
  • Ezekre az ajánlatokra közvetlenül az érdeklődőnek küldhet árajánlatot,
  • Az ajánlatkérőket folyamatosan ellenőrizzük, hogy a komolytalan érdeklődőket kiszűrjük,
  • Reklámkampányokkal garantált érdeklődőket biztosítunk Önnek,
  • Díjmentesen bemutathatja szolgáltatását, vállalkozását cégkatalógusunkban,
  • Bármilyen elérhetőséget megadhat, nem korlátozzuk abban, hogy csak bizonyos elérhetőségeket adjon meg,
  • Képeket tölthet fel,
  • Térképes elérhetőséget biztosítunk,
  • Külön adminisztrációs rendszeren keresztül bármikor módosíthatja az adatokat, akár végleges törlést is kérhet.
  • Mondja meg Ön, hogy az ország mely megyéiből vár érdeklődőket,
  • 0 Ft belépési díj,
  • 0 Ft havi díj,
  • Közvetítői jutalék: 0,- Ft, azaz nulla forint,
  • Apró betűs beugratós gondolatokra nem pazarljuk az időnket, hiszen azalatt komoly érdeklődőket tudunk Önnek "szállítani".

Ezek után, ha még mindig van kérdés, ami felmerülhet Önbe csatlakozása előtt:

1. Konkrétan kiknek szól a megszervezem.hu weboldal?
2. Miért az e-mail választották? Mire jó nekem az e-mail?
3. Közvetlenül az e-mail fiókomba érkezik az árajánlatkérés az érdeklődőktől?
4. Miért az interneten biztosítják ezt a szolgáltatást, a megszervezem.hu weboldallal?
5. Miért fontos az online iroda kialakítása?
6. Kell weboldal az online iroda kialakításához?
7. Rendezvényszervező cég vagyok, tudok csatlakozni?
8. Mennyibe kerül a szolgáltatás, ha a megjelenés ingyenes?
9. Mennyire hitelesek a megkeresések?
10. Honnan kapok árajánlatkéréseket?
11. Hogyan tudom kiszűrni a téves, nem hiteles árajánlatkéréseket?
12. Csatlakozást követően mennyi idő múlva kapok árajánlatot?
13. Szerződést kell írni a partnerségről?


1. Konkrétan kiknek szól a megszervezem.hu weboldal?
Az interneten egyre többen keresnek a rendezvényekhez, esküvőkhöz szolgáltató cégeket. Viszont az internetet elsősorban információgyűjtésre használják a látogatók. Sokkal nagyobb előnyben vannak azon szolgáltató cégek, akiktől az interneten keresztül is lehet információt begyűjteni (Pl.: emailen árajánlatot kérni).

2. Miért az e-mail választották? Mire jó nekem az e-mail?
Az e-mail a leggyorsabb és legegyszerűbb és legolcsóbb lehetőség kapcsolatfelvételre napjainkban. Az egész rendszerhez elég egy e-mail cím, és teljesen ingyenes kommunikációs eszköz. Minden vállalkozásnak szükséges egy e-mail cím a mobilszám mellett!

3. Közvetlenül az e-mail fiókomba érkezik az árajánlatkérés az érdeklődőktől?
Nem egészen. A rendszer csak egy figyelmeztető üzenete küld, hogy az Online Irodájában megtekintheti az árajánlatkérés részleteit. Mivel nem vagyunk rendezvényszervező cég, az árajánlatkérések után jutalékot sem fogunk kérni. Nem konkrét megrendeléseket közvetítünk, hanem árajánlatkéréseket. Nem rajtunk múlik, hogy az ajánlatkérés megrendelés legyen!

4. Miért az interneten biztosítják ezt a szolgáltatást, a megszervezem.hu weboldallal?
Az internet biztosítja mindazokat a feltételeket, melyre a legnagyobb szüksége van a vállalkozásoknak: gyorsaság, hatékonyság, mérhetőség, olcsóság.
  • Gyorsaság: az árajánlatkérés azonnal megjelenik az Online Irodájában;
  • Hatékonyság: az árajánlatkérések már nem csak érdeklődések, itt már konkrétan szüksége van valamire a látogatónak;
  • Mérhetőség: szám szerint lehet tudni, hogy egy idő alatt mennyi árajánlatkérés érkezik, szembe az újság, vagy a tévés hirdetéssel szemben;
  • Olcsóság: még mindig az internet a legolcsóbb reklámozási lehetőség az ár/hatékonyság arányában.

    5. Miért fontos az online iroda kialakítása?
    A Saját Online Iroda fogja Önnek megadni mindazt a lehetőséget, ahol az cége adatlapját feltöltheti, módosíthatja és a látogatók kéréseit nyomon követheti. Az Online Iroda kialakítása Teljesen ingyenes!

    6. Kell weboldal az online iroda kialakításához?
    Nem szükséges! A megszervezem.hu oldalon való megjelenéshez és az Online Iroda kialakításához sem kell weboldal. Elegendő egy rendszeresen használt e-mail cím hozzá.

    7. Rendezvényszervező cég vagyok, tudok csatlakozni?
    Igen. Rendezvényszervezők jelentkezését is várjuk. Számukra is lehetőség van Online Iroda kialakításában. Az adatlap, vagy telephely feltöltésénél a saját szolgáltatásukat kell bemutatni.

    8. Mennyibe kerül a szolgáltatás, ha a megjelenés ingyenes?
  • Az Online Iroda kialakítása ingyenes
  • A megjelenés ingyenes
  • Az árajánlatkérés részleteinek megtekintése ingyenes
  • Nincs korlátozva az árajánlatkérések száma
  • Próbaidőszak alatt 5 árajánlatkérő elérhetősége ingyenes
  • Próbaidőszak után az árajánlatkérők elérhetősége 180Ft - 300Ft+áfa között van, de lehetőség van akciós időszakban 9000 Ft+áfa áron fél évig korlátlanul lekérni az ajánlatkérők elérhetőséget. Ebben az esetben nem kell a kreditek számával foglalkozni


    9. Mennyire hitelesek a megkeresések?
    Csak a célpiacnak hirdetünk! Dupla opt-in regisztrációt kérünk az érdeklődőktől, azaz leellenőriztetjük az e-mail címeket. A nem megfelelő árajánlatkéréseket a szolgáltató cégek is ki tudják szűrni!

    10. Honnan kapok árajánlatkéréseket?
    Az ország bármelyik pontjáról érkezhet árajánlatkérés! De a Saját Online Irodájában kijelölheti azokat a megyéket, ahol a szolgáltatása van, vagy ahol a tevékenységét tudja folytatni. Pl.: étterem esetén érdemes csak azt a megyét megadni, ahol az étterem megtalálható (Debrecenben, akkor Hajdú-Bihar megye), de egy sátor bérbeadó vállalkozás akár több megyébe is el tud utazni, ekkor érdemes azokat kiválasztani ahova még megérheti kiszállni, ha árajánlatkérés érkezik onnan.
    Így ha egy látogató hajdú-bihari városban akar esküvő helyszínre árajánlatot kérni, akkor a soproni éttermeknek, rendezvény helyszíneknek nem fog az árajánlatkérés kimenni.

    10. Hogyan tudom kiszűrni a téves, nem hiteles árajánlatkéréseket?
    Minden beérkezett árajánlatkérés részletei megtekinthetők a Saját Online Irodában. Azoknak az árajánlatkérőknek az elérhetőségeit nem kell lehívni, akik duplán kértek vagy nem adtak a kérdésekre válaszokat!

    11. Csatlakozást követően mennyi idő múlva kapok árajánlatot?
    Csatlakozást követően fel kell tölteni egy telephelyet, azaz a szolgáltatás, vagy a vállalkozás adatlapját. Miután ez megtörténik, mi elkészítjük a térképes elérhetőséget hozzá, és aktiváljuk az oldalon. Ettől kezdve bármikor érkezhetnek árajánlat kérők! Csatlakozást követően akár 1-2 napon belül is.

    12. Szerződést kell írni a partnerségről?
    Szerződést nem írunk, mivel a csatlakozás és a megjelenés ingyenes. Csak a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot kell elfogadni.


    Könnyebben találna megrendelőt, ha akár heti 10-15 árajánlatot kérnének Öntől?
    A megszervezem.hu weboldal abban segít, hogy rendezvényekkel töltse fel jelenleg üres időpontjait!




  • 2008 június óta
    1154
    ajánlatkérést
    közvetítettünk
    partnereink részére!


    Impresszium    Adatvédelem    Online Iroda    Megszervezem blogja
    honlapkészítés, portálfejlesztés